@Just: om je verhaal aanvullend te illustreren, toon ik nog even een gekozen groter lettertype - droevig.
Het is met het aangifteprogramma niet mogelijk (met mijn grafische kaart/driver/OS) een weergave voor de lettertypes en keuzeknoppen te krijgen die ik acceptabel acht.
Maar ok, het is goed dat er überhaupt de optie bestaat om met Linux aangifte te doen. Als deze Linux-groep een omvang van minder dan 2% heeft en daarvan een groep visuele beperkingen heeft, dan is het een probleem voor minder dan 0,5% van de belastingbetalers. Daarmee zeg ik niet dat het "rechtvaardig" is, maar het is wel "begrijpelijk" dat de focus ligt bij de 99,5%.
Vandaag was ik op een andere overheidssite bezig en werd automatisch uitgelogd terwijl ik de gegevens nog niet volledig had ingevuld. ... je loopt naar een kast en zoekt wat documenten -> uitgelogd als je terug bent. Ik snap dat wel voor de beveiliging, maar bij de offline-aangifte heb je dat probleem niet.
Vraag: Hebben de online-invullers bij de belastingdienst bij de aangifte ook deze ervaring, blijven half ingevulde schermen wel/niet bewaard?