Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Iemand die mij kan helpen installeren? (omg Zwolle)  (gelezen 341 keer)

Iemand die mij kan helpen installeren? (omg Zwolle)
« Gepost op: 2014/12/23, 17:04:45 »
Beste mensen!

Ik zoek iemand die mijn kan helpen met de installatie van Ubuntu....snap er zelf te weinig van maar weet wel dat windows niet erg prettig is ;)
Natuurlijk krijg je een fijne (wijn of bier) beloning!

Groeten Paul

Offline Vistaus

• Webteam
    • vistaus
  • Steunpunt: Nee
Re: Iemand die mij kan helpen installeren? (omg Zwolle)
« Reactie #1 Gepost op: 2014/12/23, 20:10:30 »
De steunpunten staan grotendeels hier vermeld op de site van forumlid @femke98: http://steunpunt-almere.nl/steunpunten-nl-be/
In Lelystad en Apeldoorn zitten steunpunten, dat is niet al te ver van Zwolle vandaan. Wellicht dat je die kunt contacteren middels de gegevens op de site? :)

Offline Frank47

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2014/12/23, 22:33:38 »
Dag Paul

Afgelopen jaar heb ik zo'n 10-12 installaties verzorgd van Linux Mint en Lubuntu. Basaal niet veel anders dan Ubuntu.
Ik woon in Heino. Je kan me overdag bellen: [knip]

Moderator-edit: Een telefoonnummer openbaar op een forum zetten is niet zo verstandig. Ik neem aan dat het telefoonnummer ook via e-mail te verkrijgen is. ;)
« Laatst bewerkt op: 2014/12/24, 09:45:19 door Timo »

Offline Frank47

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2014/12/24, 11:02:37 »
Moderator: jazeker. en bedankt voor de tip