en stun, en zoals je ziet,en ik hoop al die anderen die ook alleen met de engelse versie rekening houden, is het in het Nederlands anders. Dus wat wil ik?Een uitleg voor een Nederlandse versie. Ik leef per slot in een Nederlandstalig gedeelte van de wereld, en heb dus ook een nederlandstalige versie van Ubuntu op mijn computer staan.Ik denk dat ik heus niet de enig ben die een Nederlandstalige versie op de computer heb staan, en dat er meer mensen zijn die een keer uitleg vragen en daarna niet meer durven,omdat ze een antwoord krijgen, je moet het "gewoon zo" doen, en daarna de informatie krijgen zoals het in de Engelse versie moet. Misschien is het ook wel handig om even naar de versie te vragen voortaan. Sorry als ik wellicht mijn geduld wat verlies, maar ik ben die engelse uitleg al tig keer tegen gekomen, maar bij het Nederlands werkt het zo niet. Ik ben al 2.5 jaar bezig met Ubuntu, en al 2.5 jaar aan het knoeien met voipbuster. De Linphone die in de ene versie wel werkt, en in een andere versie weer niet, en in de volgende weer wel.Ik heb al van ellende een voiptelefoon gekocht. Maar toch wil ik dat het op de computer ook werk, met twinkle of whatever. Hoe moet ik anders iemand overhalen om met Ubuntu te werken als zoiets als voipbuster niet fatsoenlijk werkt? Hoe moet ik aan iemand de gratis Ubuntu verkopen als hij er dure randapparatuur bij moet kopen? Je haalt het er wel uit, daar niet van, maar daar heeft een beginner geen boodschap aan, die wil het gratis, en nu gratis, zonder van alles bij te moeten kopen
Alvast bedankt.