Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: buienradar weerpraatje adobe rommel  (gelezen 218 keer)

Offline DickStomp

• Lid
    • Projecten Dick Stomp
  • Steunpunt: Nee
buienradar weerpraatje adobe rommel
« Gepost op: 2014/11/28, 21:57:05 »
Het vertonen van het weerpraatje van Buienradar is onder Chromium niks maar nu is ook FireFox gesneuveld. Als ik Adobe probeer bij te laden, het is ge├»nstalleerd, maar wordt weer gevraagd, dan loopt de stack vol met "tig" tabbladen. Normaal gaat  de Update manager aan het werk met de .deb
Remedie: PC 8 seconden UIT-knop, uithuilen en op nieuw beginnen.
Al die plug-in troep van de browsers begint me te ergeren.
Waarom gebruiken ze niet niet gewoon VLC  om een filmpje te vertonen?
Kan ik dat weerpraatje ook off-stream bekijken door het eerst te downloaden?
Ubuntu 16.04 LTS > Fujitsu S762 64bits + Win7 > BioStar desktop+WinXP Home > Asus Eee 900A > ThinkPad T61; allen hebben geen data maar draaien op dezelfde DropBox; verder Chromium & LibreOffice & Wine
https://sites.google.com/site/dickstomp/home

Offline PKing

• Lid
  • Steunpunt: Ja
Re: buienradar weerpraatje adobe rommel
« Reactie #1 Gepost op: 2014/11/28, 22:35:10 »
Geen probleem hier maar ik gebruik een addon die de videoplayer door iets met HTML5 vervangt.
Er zijn er verschillende
Hoofdmachine AMD t1055 6core 8gb mem 1333DDR3 Xubuntu 14.04 64bit/HP SFF desktop Xubuntu 14.04 32bit/HP Pavilion 2 core 2GB Xubuntu 16.04

Offline DickStomp

• Lid
    • Projecten Dick Stomp
  • Steunpunt: Nee
Re: buienradar weerpraatje adobe rommel
« Reactie #2 Gepost op: 2014/11/28, 22:51:45 »
Ik neem dit voor kennisgeving aan..

Ubuntu 16.04 LTS > Fujitsu S762 64bits + Win7 > BioStar desktop+WinXP Home > Asus Eee 900A > ThinkPad T61; allen hebben geen data maar draaien op dezelfde DropBox; verder Chromium & LibreOffice & Wine
https://sites.google.com/site/dickstomp/home