Hmm, het is me uiteindelijk wel gelukt om het goed te mounten, maar als ik het installeer met wine gaat het fout en werken de spellen niet of zonder geluid, dus ik laat het hier maar bij wat betreft de .mdf van The First Decade. Ik denk dat ik later mn Generals & Zero Hour gewoon installeer van de originele Cd's die ik heb, die andere spellen van The First Decade speel ik toch amper.
Bedankt voor de hulp in ieder geval en ik zal de info proberen te onthouden voor de toekomst, maar ik zit er over te denken iets te proberen om Windows xp te draaien met VirtualBox ofso om spelletjes te kunnen spelen, maar dan moet ik denk ik eerst nog wat extra RAM geheugen aanschaffen en dan maak ik wel een nieuw topic, tenzij C&C 3: Tiberium Wars goed gaat werken op (k)Ubuntu (met wine) en er ook zo iets kan met Supreme Commander, zo niet dan ga ik misschien toch maar een dual-boot maken met Xp of een andere pc erbij halen voor gaming, maar dat zien we dan wel weer, als ik alles geprobeerd heb(kheb ook Cedega nog).