Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: thunderbird lightning  (gelezen 415 keer)

Offline kareltjekrul

  • Lid
  • Steunpunt: Nee
thunderbird lightning
« Gepost op: 2014/11/23, 01:25:19 »
Hoi Luitjes,
Ik krijg sinds enkele dagen bij het opstarten van thunderbird mail een popup voor m'n gmail wachtwoord.
Als ik dat invul pikt ie dat niet en moet ik op annuleren klikken met als gevolg geen agenda. Ik heb lightning en provider for google agenda extenties draaien, altijd gewerkt. Heb de agenda al een paar keer verwijderd en geinstalleerd maar zonder resultaat.
Iemand een idee? Alvast bedankt.
Groetjes Ben

Offline Nero

  • Lid
  • Steunpunt: Ja
Re: thunderbird lightning
« Reactie #1 Gepost op: 2014/11/23, 08:44:07 »
Al eens geprobeerd of je op de gmail web pagina kunt aanmelden?

Offline kareltjekrul

  • Lid
  • Steunpunt: Nee
Re: thunderbird lightning
« Reactie #2 Gepost op: 2014/11/23, 14:04:48 »
Ja dat werkt gewoon

Offline VuurVosje

  • Lid
  • Steunpunt: Nee
Re: thunderbird lightning
« Reactie #3 Gepost op: 2014/11/23, 14:28:17 »
Ik kreeg dat ook weleens toen ik nog Gmail gebruikte.
Bij mij was de oplossing bij de accountsettings in TB opnieuw (dezelfde...  ???) gebruikersnaam en ww ingeven.

Rationeel gezien slaat het nergens op, maar het werkte destijds bij mij wel.

Offline Nero

  • Lid
  • Steunpunt: Ja
Re: thunderbird lightning
« Reactie #4 Gepost op: 2014/11/23, 15:34:57 »
Ja dat werkt gewoon
Kijk dan toch maar eens in de instellingen voor je account of er niets verkeerd staat.

Offline kareltjekrul

  • Lid
  • Steunpunt: Nee
Re: thunderbird lightning
« Reactie #5 Gepost op: 2014/11/23, 17:56:38 »
@Nero, staat allemaal goed, heeft in het verleden altijd gewerkt.

Offline Nero

  • Lid
  • Steunpunt: Ja
Re: thunderbird lightning
« Reactie #6 Gepost op: 2014/11/24, 08:49:14 »
Als het werkt met de web interface moet het ook werken met Thunderbird. Nogmaals: settings nakijken!!!

Offline kareltjekrul

  • Lid
  • Steunpunt: Nee
Re: thunderbird lightning
« Reactie #7 Gepost op: 2014/11/26, 23:01:20 »
Dankjewel Nero, maar instellingen staan allemaal goed hoor, niemand geen idee?

Offline EZ-man

  • Lid
  • Steunpunt: Nee
Re: thunderbird lightning
« Reactie #8 Gepost op: 2014/11/26, 23:08:37 »

Offline jnom

  • Lid
  • Steunpunt: Nee
Re: thunderbird lightning
« Reactie #9 Gepost op: 2014/11/27, 18:53:39 »
Controleer of je van de provider for google calendar extensie wel versie 1.0.2 gebruikt.  Had hetzelfde probleem maar dit was voor mij de oplossing. Ik weet niet meer of je daarna nog een nieuwe agenda moet creĆ«ren maar dit wijst zich hopelijk dan vanzelf.e

Offline kareltjekrul

  • Lid
  • Steunpunt: Nee
Re: thunderbird lightning
« Reactie #10 Gepost op: 2014/11/28, 17:47:46 »
@jnom, Yes, dat was de oplossing! Je maakt mijn weekend goed!
Bedankt voor alle reacties, groetjes, Ben