Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: adobe - flash player doet het niet op fb  (gelezen 218 keer)

Offline belticor

• Lid
  • Steunpunt: Nee
adobe - flash player doet het niet op fb
« Gepost op: 2014/09/26, 11:31:31 »
ik ben overgestapt van ubuntu 12.?? naar ubuntu 14.04 en ondervind problemen met adobe - flash player in facebook. sommige spelen kunnen niet gespeeld worden en geen enkele video word afgespeeld. de video's op youtube werken wel.
ik heb adobe - flash player verweiderd en hergeinstaleerd via softwarepakketen , geinstaleerd via de cite van adobe, via deze demo http://ubuntuhandbook.org/index.php/2014/04/install-adobe-flash-in-ubuntu-14-04-lts/ en niets helpt.  als ik op een zwart vak (video die niet afspeelt) op facebook, rechtermuis aanklik geef die aan dat het de laatste versie is die geinstaleerd is nl: You have version 11,2,202,406 installed

Offline Vistaus

• Webteam
    • vistaus
Re: adobe - flash player doet het niet op fb
« Reactie #1 Gepost op: 2014/09/26, 11:41:43 »
Misschien dat sommige spellen een nieuwere versie van Flash Player vereisen. In dat geval is je beste optie Google Chrome gebruiken, of anders met Pipelight's Flash Player-plugin te spelen.

Offline belticor

• Lid
Re: adobe - flash player doet het niet op fb
« Reactie #2 Gepost op: 2014/09/29, 09:57:50 »
ik heb een nieuwe instalatie moeten doen (wat niet vlot verliep) en alles werkt nu. zie http://forum.ubuntu-nl.org/index.php?topic=86192.0