Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Klibido  (gelezen 759 keer)

zambo

• Gast
Klibido
« Gepost op: 2007/03/24, 12:08:24 »
Beste,

Heb zopas de nieuwslezer Klibido onder Kubuntu geinstalleerd.  Maar voor het openen van onderwerpen waar er MP3, DVD en dergelijke aan verbonden zijn krijg ik de volgende mede deling.  Ik veronderstel dat er nog iets moet bijgeinstalleerd worden?  Namelijk iets met "MIME"  Wat installeer ik het best???

"Dit artikel is van het MIME-bestandstype "message/partial". KNode kan hier vooralsnog niet mee omgaan.
In de tussentijd kunt u het artikel opslaan als tekstbestand en handmatig in elkaar zetten."

Is er iemand die mij kan helpen voor het oplossen van dit probleem?  Ik gebruik Giganews (indien dit terzake is natuurlijk).

Alvast vanharte bedankt

Een nieuwe Linux - Ubuntu fan

CrazyCentaur

• Gast
Klibido
« Reactie #1 Gepost op: 2007/03/24, 16:55:19 »
Die melding heeft niet met je nieuwsserver te maken. Je kunt bij vrijwel al die programma's instellen dat opgesplitste bestanden eerst tot één nieuwsitem samengevoegd worden. Maar niet bij dat domme programma Klibido, zo lijkt het. Ik gebruik Pan Newsreader en daat kan het wel en is er nooit een probleem op dat punt.

zambo

• Gast
Klibido
« Reactie #2 Gepost op: 2007/03/25, 00:08:22 »
Inderdaad Klibido en de nieuwslezer onder Kontact verbleken bij deze dat jij voorstelde.

Alvast van harte bedankt.