Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Wat is variabele in Firefox voor 'Onlangs gesloten vensters'  (gelezen 331 keer)

Offline plek

  • Lid
Wat is variabele in Firefox voor 'Onlangs gesloten vensters'
« Gepost op: 2014/08/12, 21:49:33 »
Kan iemand me zeggen wat in Firefox de variabele is die in config het aantal 'Onlangs gesloten vensters' stuurt (keuze in de menubalk onder Geschiedenis)? Vergelijkbaar met de variabele browser.sessionstore.max_tabs_undo die het aantal onlangs gesloten tabbladen bepaalt. Ik heb Ubuntu 14.04.

Offline Mikkel

  • Lid
Re: Wat is variabele in Firefox voor 'Onlangs gesloten vensters'
« Reactie #1 Gepost op: 2014/08/13, 19:12:44 »
Deze: browser.sessionstore.max_windows_undo?

Offline plek

  • Lid
Re: Wat is variabele in Firefox voor 'Onlangs gesloten vensters'
« Reactie #2 Gepost op: 2014/08/15, 15:32:11 »
Dank Mikkel. Daar had ik ook al aan gedacht; voor de 'onlangs gesloten tabbladen' regelt browser.sessionstore.max_tabs_undo dat namelijk. Bij browser.sessionstore.max_windows_undo zou je dan verwachten dat deze het aantal vensters regelt. Àls dat zou moeten doen, dan werkt-ie niet, want in about:config staat de waarde op 3, terwijl er meer 'onlangs gesloten vensters' zichtbaar zijn onder geschiedenis.

Offline plek

  • Lid
Re: Wat is variabele in Firefox voor 'Onlangs gesloten vensters'
« Reactie #3 Gepost op: 2014/08/15, 15:32:56 »
Dank Mikkel. Daar had ik ook al aan gedacht; voor de 'onlangs gesloten tabbladen' regelt browser.sessionstore.max_tabs_undo dat namelijk. Bij browser.sessionstore.max_windows_undo zou je dan verwachten dat deze het aantal vensters regelt. Àls die dat zou moeten doen, dan werkt het niet, want in about:config staat de waarde op 3, terwijl er meer 'onlangs gesloten vensters' zichtbaar zijn onder geschiedenis.