Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Teamviewer installeren? [Opgelost]  (gelezen 236 keer)

Offline Tod

• Lid
Teamviewer installeren? [Opgelost]
« Gepost op: 2014/07/09, 12:13:14 »
Ik heb nog Teamviewer 7 en die wil ik updaten naar Teamviewer 9 die beschikbaar is, alleen als ik die wil installeren krijg ik de volgende foutmelding?

« Laatst bewerkt op: 2014/07/10, 11:57:45 door Tod »

Offline Buzzin

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Re: Teamviewer installeren?
« Reactie #1 Gepost op: 2014/07/09, 12:32:32 »
Even belangrijk: hoe installeer je het pakket?
Ik vermoed niet via pakket beheer, maar hoe dan wel?
Overigens geeft de boodschap aan dat teamviewer 7 en 9 botsen, dus je kunt teamviewer 7 eerst verwijderen....
Football: A battle between two teams of mindless thugs over scraps of coloured cloth. Usually accompanied by the spectacle of 22 overpaid primadonnas kicking a ball on a field.
DebianDevuan, KDE & OperaVivaldi addict, RedHat Engineer

Offline Tod

• Lid
Re: Teamviewer installeren?
« Reactie #2 Gepost op: 2014/07/10, 11:56:51 »
Even belangrijk: hoe installeer je het pakket?
Ik vermoed niet via pakket beheer, maar hoe dan wel?
Overigens geeft de boodschap aan dat teamviewer 7 en 9 botsen, dus je kunt teamviewer 7 eerst verwijderen....
Ik heb het bestand gedownload van de Teamviewer website en vervolgens opent het .deb bestand in Ubuntu Software centrum.

Heb Teamviewer 7 verwijderd via Synaptic Pakketbeheer, en Teamviewer 9 geïnstalleerd.