Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Silvercrest diascanner installeren  (gelezen 1144 keer)

Offline PaulGJ

  • Lid
    • Achimenes, uw woning?
Silvercrest diascanner installeren
« Gepost op: 2014/05/12, 15:21:58 »
Hallo allemaal,

Ik heb bij Liddl hun Silvercrest diascanner aangeschaft, maar heb problemen met de software.

OS: Windows 8
Scanner software: Arcsoft

Met de bijgeleverde CD heb ik het programma geïnstalleerd, echter als ik het programma wil starten dan gebeurt er niets, het programma reageert niet.
Vervolgens heb ik de firewall uitgeschakeld en ook de virusscanner, het programma verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Zonder succes!

Arcsoft heb ik voor dit probleem een e-mail gestuurd, maar zij kunnen niets voor mij doen omdat Lidl hiervoor geen contract met hen heeft afgesloten.
Lidl heeft tot nu toe nog niet op mijn e-mail geantwoord.

Heeft iemand een suggestie hoe ik dit probleem kan oplossen?

Bij voorbaat hartelijk dank voor de moeite,
met vriendelijke groet
Paul

Offline Vistaus

  • Webteam
    • vistaus
  • Steunpunt: Nee
Re: Silvercrest diascanner installeren
« Reactie #1 Gepost op: 2014/05/12, 15:24:15 »
Zoals je op onze website, http://www.ubuntu-nl.org, kunt lezen is deze website en dit forum voor vragen m.b.t. besturingssysteem Ubuntu en afgeleiden. Windows-vragen behandelen we normaliter niet, daarvoor kun je bij bijv. http://www.helpmij.nl zijn.

Succes! :)

Offline PaulGJ

  • Lid
    • Achimenes, uw woning?
Re: Silvercrest diascanner installeren
« Reactie #2 Gepost op: 2014/05/12, 19:23:34 »
Oeps, heb ik niet goed gelezen dus.
Mijn excuses en hartelijk dank voor de correcte verwijzing.
Met vriendelijke groet
Paul