Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Externe HD heeft koppelingsproblemen lijkt het.  (gelezen 162 keer)

Externe HD heeft koppelingsproblemen lijkt het.
« Gepost op: 2014/04/27, 20:37:17 »
Ik heb een externe HD die ik gebruik voor Ubuntu 12.04 (=pc1) en dualboot Windows Xp/linux Mint 13 (=pc2). Dit liep altijd zeer vlot. Maar nu merk ik dat onder  onder Ubuntu 12.04 LTS (= pc1) de Ext. HD wel herkend wordt en ook de mappen/bestanden maar deze niet meer geopend kunnen worden.  :( . Als ik wil ontkoppelen is er de melding: "Er zijn nog programma's actief"   alhoewel alle bestanden en programma's afgesloten zijn!  Onder Windows/Linux Mint 13 (pc2) verloopt alles nog  vlekkeloos . Hoe dit op te lossen? Of kan ik mss beter direct UBT 14.04 installeren (geen updatversie toepassen)?
Probleem opgelost. Zaak gesloten.
« Laatst bewerkt op: 2014/05/03, 01:08:51 door uil_en_spiegel »