Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu Web Apps  (gelezen 157 keer)

Offline testcees

• Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
  • Steunpunt: Nee
Ubuntu Web Apps
« Gepost op: 2014/04/19, 22:18:04 »
Vraag over de Ubuntu Web Apps (of hoe heet dat in het Nederlands?) in Ubuntu 14.04 LTS. Ik bedoel het Unity-icoon wat je kan installeren voor bijzondere sites als Launchpad, Twitter, Reddit, enz.
Het maakt (blijkbaar) gebruik van een eigen Ubuntu-browser om deze sites direct aan te bieden?
Mijn “probleem” is dat dit niet werkt als ik de partitie koppel als “rawdisk” in virtualbox. Het Unity-icoon knippert maar verder gebeurt er niets. Hoe kan dit (wel)? Als ik de partitie direct start via Grub werkt het wel!

En plakken (Ctrl+V) werkt niet in Ubuntu Web Apps met KeePassX? Lastig.
Klik links bovenin op Documentatie

Offline testcees

• Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
  • Steunpunt: Nee
Re: Ubuntu Web Apps
« Reactie #1 Gepost op: 2014/04/21, 11:55:57 »
Gebruikt niemand de Ubuntu Web Apps? Dat plakken (Ctrl+v) niet werkt is niet alleen lastig voor je (KeePassX) wachtwoord maar ook voor plakken van bijvoorbeeld url's in een tweet e.d.
Klik links bovenin op Documentatie