Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: TTY-sessions - login incorrect  (gelezen 705 keer)

Offline hadez

• Lid
  • Steunpunt: Nee
TTY-sessions - login incorrect
« Gepost op: 2007/03/17, 13:48:09 »
hallo,

ik heb sinds deze week Feisty Fawn. Maar daarvoor had ik dit probleem ook al: als ik in een virtuele terminal ga zitten (ctrl-alt-f1-f6) dan moet ik opnieuw inlogen. Maar, hij herkent, of wil mijn loginnaam niet herkennen :(. Hij geeft de "error" login incorrect terug. Ik kan niets aanpassen in een X-omgevind, omdat die niet goed geinstaleerd is in Feisty. Maar die wil ik via zo'n terminal gaan reparen. Maar dan moet ik eerst natuurlijk wel kunnen inloggen...

mvg,
hadez

Offline siegi

• Lid
  • Steunpunt: Nee
TTY-sessions - login incorrect
« Reactie #1 Gepost op: 2007/03/17, 16:32:32 »
zou het kunnen dat in text mode je keyboard op qwerty staat en terwijl je een azerty keyboard hebt?  
Voor alles in x is dat een apparte configuratie, dus het betekent niet dat als je in x azerty hebt dat je het automatisch in text mode ook hebt