Als een van de jongsten toch ook maar de overstap naar Feisty gemaakt, had even zin in iets nieuws, en voila, de Nvidia driver wilde weer eens niet meewerken...

Na een halve ochtend te hebben gezocht kwam ik hier terecht:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=336412Nu heb ik gelukkig weer een normale resolutie (1152 x 864 x 75 hz), maar nu roept Ubuntu dat ik de desktop effects niet kan gebruiken. zal allemaal best, maar als ik het anders doe dan krijg ik de nvidia driver met geen mogelijkheid aan de praat. Vooralsnog ben ik er wel content mee dat het allemaal werkt, maar nieuwsgierig als deze jonge gebruiker is, wil hij wel weten waarom die driver elke keer problemen geeft. In edgy had ik ook al de grootste moeite om de boel werkende te krijgen, en ben uiteindelijk via het installeren van envy op de juiste settings gekomen, bewaren van die settings was onmogelijk overigens, bij elke reboot mocht ik handmatig de nvidia x server settings even aanpassen.
Al met al, een leuke ervaring die je van de straat houdt, als er mensen zijn die er nog wat zinnigs over kunnen zeggen, dan hoor ik dat graag.
ciao !