Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Icedove  (gelezen 360 keer)

Offline peter40

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Icedove
« Gepost op: 2014/02/05, 14:03:05 »
Ik kan icedove opstarten maar is niet instaat de browser aan te sturen. Zoals Chrome of iceweazel.Al mij ander emailreaders doen dit wel probleemloos.Wat is de oplossing?

Offline Buzzin

• Lid
Re: Icedove
« Reactie #1 Gepost op: 2014/02/05, 14:39:45 »
Gezien je waarschijnlijk Debian gebruikt is het wel handig om even te vermelden welke versie en welke grafisch omgeving je gebruikt.
Voor de mensen die wel willen helpen en het niet weten: Iceweasel = firefox, icedove = thunderbird
Football: A battle between two teams of mindless thugs over scraps of coloured cloth. Usually accompanied by the spectacle of 22 overpaid primadonnas kicking a ball on a field.
DebianDevuan, KDE & OperaVivaldi addict, RedHat Engineer

Offline peter40

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2014/02/05, 15:48:56 »
3.12.7 is de linux kernel. Simplice is een sid unstable versie xfce is mijn besturingssysteem. Misschien is dit voldoende.

Offline Buzzin

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2014/02/05, 17:28:54 »
Hoe bedoel je aansturen?
Bedoel je klikken op een link in een email?
Of iets anders?
Football: A battle between two teams of mindless thugs over scraps of coloured cloth. Usually accompanied by the spectacle of 22 overpaid primadonnas kicking a ball on a field.
DebianDevuan, KDE & OperaVivaldi addict, RedHat Engineer

Offline peter40

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2014/02/06, 10:04:55 »
Al ik een email aanklik moet de browser iceweazel openen. Hij vraagt mij een applicatie te zoeken.
Bij andere browsers heb ik dit probleem niet.

Offline Mikkel

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2014/02/06, 10:39:40 »
Al ik een email aanklik moet de browser iceweazel openen. Hij vraagt mij een applicatie te zoeken.

Wil je je e-mail standaard openen met iceweazel? Klik dan met de rechter muisknop op een op de harde schijf opgeslagen e-mail, kies Eigenschappen, tabblad Openen met. Daar kies je iceweazel en je klikt op de knop om het als standaard programma voor het openen van je e-mail in te stellen.

Offline peter40

• Lid
« Reactie #6 Gepost op: 2014/02/06, 14:46:41 »
Ga ik proberen.