Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Standaard fn toetsen gebruiken i.p.v. F toetsen  (gelezen 840 keer)

Offline bjeli

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Standaard fn toetsen gebruiken i.p.v. F toetsen
« Gepost op: 2014/01/19, 00:49:23 »
Dag allen,

Ik vraag mij af hoe ik standaard de fn toetsen kan gebruiken zonder de fn in te drukken.
Wanneer ik een F* toets nodig heb vind ik het prima om dan de fn toets te gebruiken.

Ik zou graag direct monitor feller/dimmen en geluid harder/zachter zo direct willen gebruiken.

Fujitsu Lifebook E752  |  i5-3230M 2.60 GHz  |  Intel HD Graphics 4000  |  4 GB Ram  |  320 GB HDD  |  Linux Mint 17.2  64 bit

Offline VuurVosje

• Lid
Re: Standaard fn toetsen gebruiken i.p.v. F toetsen
« Reactie #1 Gepost op: 2014/01/19, 11:09:18 »
Bij sommige merken zoals bv Lenovo wel: daar kun je dat instellen in het BIOS.

Offline bjeli

• Lid
Re: Standaard fn toetsen gebruiken i.p.v. F toetsen
« Reactie #2 Gepost op: 2014/01/19, 13:21:18 »
Ok. Dan moet ik dat in het bios moeten bekijken.

IK had (stiekem) verwacht dat het in te regelen was. Net zoals alle andere dingen. =D

Fujitsu Lifebook E752  |  i5-3230M 2.60 GHz  |  Intel HD Graphics 4000  |  4 GB Ram  |  320 GB HDD  |  Linux Mint 17.2  64 bit