Hoi,
Ik heb zitten klungelen met die codecs destijds dus toen heb ik wel andere repositories toegevoegd..maar tijdens de update (iets van gksudo -p ... ik zal het commando nog eens opzoeken)
werd verteld dat ze alle repositories uitgingen zetten en zouden vervangen door de gewone standaard 06.10 repositories.
Is Feisty Fawn stabieler dan 06.06 ? Die na een paar updates eigenlijk ook al prima was..
Had je extra repositories naast die van canonical of de officïeele sources van ubuntu?
Ja, maar volgens mij zijn die door het installatie programma allemaal gedisabled.
Had je extra software geinstalleerd naast de default software-samenstelling van ubuntu?
Je bedoelt Azureus, codecx, een aantal (geavanceerde) JPG viewers voor mijn digitale camera en het nodige voor de smartphone
Heb je Automatix of EasyUbuntu gebruikt?
Dat zegt me niets, EasyUbuntu installeert al snel al je codecs e.d. ? Vrijwel zeker NIET gebruikt.
gegaan is, aangezien er onder andere een aantal software pakketten wel in de bronnen van Dapper zitten en niet in die van Edgy.
Ik kreeg na het beeindigen van de installatie wel een melding van allerlei libraries die niet meer ondersteunt werden..maar dat zag er niet heel dramatisch uit. De upgrade heeft ook een viertal dagen behoorlijk goed gewerkt.
Ik denk dan ook dat er iets anders mis gegaan is.
Feisty Fawn is, naar mijn mening, nu al echt beter, ik draai het terwijl het nog in Herd(ontwikkelings) fase is.
Wat vraagjes, betreft de upgrade:
Had je extra repositories naast die van canonical of de officïeele sources van ubuntu?
Had je extra software geinstalleerd naast de default software-samenstelling van ubuntu?
Heb je Automatix of EasyUbuntu gebruikt?
Wanneer op 1 van bovenstaande vragen je antwoord 'ja' is, dan heb je een goeie kans dat daardoor de upgrade fout gegaan is, aangezien er onder andere een aantal software pakketten wel in de bronnen van Dapper zitten en niet in die van Edgy.
Een upgrade van Dapper naar Edgy zal altijd vlekkeloos verlopen wanneer je gelijk upgrade van een verse installatie van Dapper naar Edgy.
Dat heb ik namelijk al wel tig keren uitgevoerd, ivm gebrek aan lege CD's.
Opened by Andre Klapper (reporter, points: 26)
2007-01-06 22:54 UTC [reply]
Dear bug reporter,
unfortunately, the stack trace of your report is missing some elements that
will help a lot to solve the problem, so it will be hard for the developers to
fix that crash.
Can you get us a stack trace with debugging symbols? Please see
http://live.gnome.org/GettingTraces for more information on how to do so.
Thanks in advance!
http://bugzilla.gnome.org/show_bug.cgi?id=393702
Ik kwam hier terecht maar dat is maar niets zeggend...vond ik..
Via
Alt-F7
kom ik weer terug in de gnome terminal ?