Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Samsung D900  (gelezen 670 keer)

Offline hadez

  • Lid
Samsung D900
« Gepost op: 2007/03/14, 18:05:44 »
hallo,

ondanks dat ik mijn nieuwe Samsung D900 op USB-Mass-Storage device heb staan, wil ubuntu hem niet laden :(

USB Viewer weergeeft hem in het rood, maar ik kan nergens een aankoppelingspunt vinden. Ik wou de tekst wel kopieren, maar dat laat ie niet toe :(
verder, ik kom in de explorer niet verder dan /proc/bus/usb, dus dat schiet ook niet op :(

Als ik de telefoon op pictbridge zet, komt ubuntu wel met camera-import, maar
Citaat
Er deed zich een fout voor in de io-bibliiotheek ('Kon het USB-toestel niet claimen'): Kon de interface 0 niet claimen (Operation not permitted). Zorg ervoor dat geen ander programma of kernelmodule (zoals sdc2xx, stv680, spca50x) het toestel gebruikt en dat u lees- en schrijfrechten voor dit toestel heeft
Ik zie nu dat ie helemaal niet op massaopslag wil springen, als ik die selecteer, springt ie automatisch naar Modem. Wie o wie kan mij helpen?

mvg,
Hadez

Offline hadez

  • Lid
Samsung D900
« Reactie #1 Gepost op: 2007/03/14, 18:25:27 »
Ik heb nu wel inmiddels te telefoon op massaopslag staan, en dan kan ik niets meer doen op de telefoon zelf, want
Citaat
USB nu in gebruik
verder eea geprobeerd:
Citaat
martin@martin:/dev$ sudo mount sda /media/hdc
mount: No medium found
martin@martin:/dev$ fdisk -l /dev/sda
martin@martin:/dev$ sudo pmount /dev/sda /media/hdc
mount: No medium found
mount: No medium found
Fout: kon mountpoint niet verwijderen: No such file or directory
martin@martin:/dev$ sudo umount /dev/sda /media/hdc
umount: /dev/sda: niet aangekoppeld
umount: /media/hdc: niet aangekoppeld
maar dat werkt dus ook niet :S

Offline SWAT

  • Administrator
Samsung D900
« Reactie #2 Gepost op: 2007/03/14, 18:58:26 »
Ik zou proberen te werken via bluetooth en hier desnoods een USB <> Bluetooth dongle voor aan te schaffen. Werkt goed en is niet al te duur (Zelf heb ik een D600)