Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Studiemeter niet bereikbaar (opgelost)  (gelezen 1961 keer)

Offline h2o

  • Lid
Studiemeter niet bereikbaar (opgelost)
« Gepost op: 2013/11/25, 22:24:19 »
Wie van jullie heeft ook problemen met www.studiemeter.nl?

Mijn dochters moeten voor een vervolg-beroepsopleiding deze studiemeter gebruiken maar zelfs ik krijg dat niet aan de praat omdat ik deze melding krijg:
Citaat
To view this page ensure that Adobe Flash Player version 11.3.0 or greater is installed.
Klik je op dat Adobe icoontje dan blijkt dat Adobe voor Linux niet verder gaat dan 11.2, om precies te zijn Versie 11.2.202.327.

Ik heb de rpm versie gedownload en met alien omgezet naar een .deb bestand. Maar die wil de Studiemeter niet tonen.

Wie kan helpen?
« Laatst bewerkt op: 2013/11/25, 23:18:47 door h2o »
Werk laptops + werkstation: Debian Testing
Privé laptops: Debian Testing/Unstable
Test laptop: Diverse andere Linux distribities
Chromebooks: ChromeOS Flex

Re: Studiemeter niet bereikbaar
« Reactie #1 Gepost op: 2013/11/25, 22:34:31 »
De enige manier om Adobe Flash Player 11.9 (de huidige nieuwste versie) te verkrijgen is door Google Chrome te gebruiken, die heeft de nieuwste Flash Player ingebouwd. Flash voor Linux m.u.v. Chrome wordt niet meer bijgewerkt behalve als er een gaatje is gevonden in de code.

Offline h2o

  • Lid
Re: Studiemeter niet bereikbaar (OPGELOST)
« Reactie #2 Gepost op: 2013/11/25, 23:18:07 »
De enige manier om Adobe Flash Player 11.9 (de huidige nieuwste versie) te verkrijgen is door Google Chrome te gebruiken, die heeft de nieuwste Flash Player ingebouwd. Flash voor Linux m.u.v. Chrome wordt niet meer bijgewerkt behalve als er een gaatje is gevonden in de code.
Bedankt, het werkt. Vervelend dat ik dan wel Chrome moet installeren, maar mijn dochters zijn geholpen. En dat is het belangrijkste.
Werk laptops + werkstation: Debian Testing
Privé laptops: Debian Testing/Unstable
Test laptop: Diverse andere Linux distribities
Chromebooks: ChromeOS Flex