En welke Bank kan hardmaken dat ik geen virus scanner of anderzinds benodigde software op mijn pc had tijdens het bankieren ?
Gisteren juist mijn hele pc opnieuw geinstalleerd dus geen idee of er wel of geen virus opstond ? - volgens mij niet want dan had XX mij wel gewaarschuwd.
IIDGV gaat dit als het fout loopt een hele touwtrekkerij worden tussen client en de bank,
want ik kan nu ff een av installeren en zeggen dat het erop stond,
ik kan ook zeggen dat ik gisteren mijn pc opnieuw geinstalleerd heb.
En de banken ?
Die kunnen nooit bewijzen dat tijdens de hack van mijn pc waardoor al mijn spaarcentje verdwenen dezelfde pc niet voldeed aan hun eisen.
Het word tijd dat de banken eens een rpc maken die geheel versleuteld middels een vpn verbinding maakt, dan kan helemaal nix op de pc iets zien wat je doet, al zitten er 1000 virussen - malware of andere zooi op.
Feit is dat het de banken teveel geld en energie kost om dit bij de klanten te verplichten, en of de klanten gaan naar een andere bank waar het wel makkelijker is.....
En dus net als dat de magneetstrip 12 jaar later werd afgeschaft toz van andere landen, namen de banken al die honderden miljoenen CQ miljarden verlies gewoon op de koop toe.
Het hoeft ze ook nix te intereseren, want hun salaris en bonus van vele miljoenen krijgen ze toch wel, en raad eens wie dit allemaal betaald ?
JUIST jij en ik.
Dus waarom zou een bank uberhaupt zoveel inspanning gaan verrichten als dezelfde klant die zich laat bestelen het uiteindelijk helemaal aan het einde van de rit toch zelf betaald

Als ik een bank had zou ik ook zeggen zoek het lekker uit ........

Dus alle mensen die op deze manier leven en denken :
Weet je wat? Ik ben er klaar mee. Ik ga mezelf niet indekken voor een stelletje nitwits die de schuldvraag graag naar de klant verplaatsen. Ik houd mijn systemen (AmigaOS, Antergos/Arch Linux en SailfishOS) voldoende veilig, ze krijgen alledrie tevens veiligheidsupdates via de update managers en ik doe geen rare dingen en de router-firewall staat aan. Het is hun probleem, niet het mijne, zo simpel is het 
En er zijn honderd duizenden mensen die zo denken, omdat de maatschappij het aan het einde toch wel de rekening betaald.
Kijk maar naar dat windows OS, die voor alle problemen wereldwijd heeft gezorgd..