Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: updates installeren niet?  (gelezen 200 keer)

Offline aldegonda

• Lid
  • Steunpunt: Nee
updates installeren niet?
« Gepost op: 2013/08/01, 10:45:44 »
Goede morgen allemaal.

Als ik op het meldingspictogram klik van de updates (rood, rechtsboven) komt en verdwijnt in een flits het venstertje van de updates en verder gebeurt er niets. Ik heb de indruk dat hij zo niet update te oordelen aan het geluid van de computer. Iemand advies in duumietaal?
Ik werk met xubuntu.

Alvast bedankt.
In hoeverre zijn wij computergebruikers mede verantwoordelijk voor (toekomstige) kernrampen.
Computer is interessant en indrukwekkend maar...http://www.hoedoe.nl/natuur-milieu/milieu/hoe-verklein-ik-mijn-mondiale-voetafdruk

Offline Buzzin

• Lid
Re: updates installeren niet?
« Reactie #1 Gepost op: 2013/08/01, 11:44:31 »
Je kunt altijd nog via een terminal de volgende commando's op de commandline geven:
sudo apt-get update
sudo apt-get upgrade

Hiermee update je de machine ook, en krijg je wel de eventuele foutmeldingen te zien....

Ik zie dat er nog een topic over ditzelfde probleem is waar het antwoord ook al in staat....
« Laatst bewerkt op: 2013/08/01, 11:47:36 door Buzzin »
Football: A battle between two teams of mindless thugs over scraps of coloured cloth. Usually accompanied by the spectacle of 22 overpaid primadonnas kicking a ball on a field.
DebianDevuan, KDE & OperaVivaldi addict, RedHat Engineer

Offline asphyxia

• Forumteam
Re: updates installeren niet?
« Reactie #3 Gepost op: 2013/08/01, 15:39:09 »
Dubbelpost, in het hierboven al aangehaalde topic kan verder worden gegaan.
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]
It's always darkest before the dawn. [Florence Welch]