Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Foto's op iPad zetten  (gelezen 809 keer)

Offline boesh

  • Lid
Foto's op iPad zetten
« Gepost op: 2013/07/28, 09:05:20 »
Hallo,

Voorheen zette ik de foto's via iTunes op mijn iPad, nu ik van Windows naar Ubuntu ben gegaan kan ik met Rhythmbox de muziek en podcasts over zetten en beheren maar hoe doen jullie dat met foto's?

Dank..


Offline boesh

  • Lid
Re: Foto's op iPad zetten
« Reactie #2 Gepost op: 2013/07/28, 09:25:12 »
Joop, dank die had ik gezien, maar daar gaan ze filmpjes overzetten.

Wat ik bedoelde en nog steeds wil , is dat ik foto's kan overzetten en dat ze in de App "Foto's" (ik bedoel die App met die zonnebloem) van de iPad kan zetten.
Ik heb een paar albums op de iPad en daar wil ik een album bijzetten..
Dus niet een extra mapje in Dropbox met foto's, o.i.d.
Of mis ik nou iets in het door jou aangereikte artikel?

Offline joop905

  • Lid
Re: Foto's op iPad zetten
« Reactie #3 Gepost op: 2013/07/28, 09:31:23 »
Shotwell Fotobeheer met usb kabel of via wifi

Re: Foto's op iPad zetten
« Reactie #4 Gepost op: 2013/07/28, 09:48:18 »
Ik zet de foto's eerst in Dropbox en dan via een app kan je makkelijk toevoegen aan je album.
OS: Ubuntu Gnome 22.04/Xubuntu 22.04; Windows 10 (dualboot) en RPI 2, 3 en 4: Bitwarden en Pihole (rpi2) Bullseye xfce, Retropie en Twister
***Steunpunt***  voor andere steunpunten: https://kaart.ubuntu-nl.org/
                    "Echte wijsheid is weten wat je niet weet"

Offline boesh

  • Lid
Re: Foto's op iPad zetten
« Reactie #5 Gepost op: 2013/07/28, 16:18:41 »
Shotwell Fotobeheer met usb kabel of via wifi
Sorry, maar hier staat niet eens een werkwoord in. IK heb Shotwell geopend en dan? Ik zie geen link / kopie optie naar iPad.
Heb je dit al gedaan? Zo ja, kun je iets preciezer aangeven wat je in Shotwell moet doen?

Offline boesh

  • Lid
Re: Foto's op iPad zetten
« Reactie #6 Gepost op: 2013/07/28, 16:20:34 »
Ik zet de foto's eerst in Dropbox en dan via een app kan je makkelijk toevoegen aan je album.
THNX, goed optie, net even geprobeerd maar dan moet je foto voor foto toevoegen aan Photo Library op de iPad, en daarna in e standaard Photo App op de iPad een album maken en de foto's selecteren (kan wel in 1 batch). OK, deze workaround werkt.

Dank !

Re: Foto's op iPad zetten
« Reactie #7 Gepost op: 2013/07/28, 20:13:30 »
Shotwell Fotobeheer met usb kabel of via wifi
Sorry, maar hier staat niet eens een werkwoord in. IK heb Shotwell geopend en dan? Ik zie geen link / kopie optie naar iPad.
Heb je dit al gedaan? Zo ja, kun je iets preciezer aangeven wat je in Shotwell moet doen?

Ik heb geen ervaring met iSpeelgoed maar mijn tablet en digitale camera verschijnen in de lijst links, bovenaan de lijst. Vervolgens kan ik er foto's naar toe slepen of vanaf importeren.