We hebben op het werk Office 2003... Ze doen in Redmond wel erg hun best om in elke nieuwe versie een paar unieke bugs te zetten zeg gloeiende gloeiende. Bij ons opde afdeling heeft Word al twee keer een document gesloopt. Gelukkig kon een oude versie van WOrd deze nog wel openen (Office 97 bewaren dames en heren!!!). Daarna was het document ook weer te openen in Word 2003. Als er in Oulook een nieuwe mail is en ik open hem eerder dan dat Oulook rechts onder in het scherm het icoontje nieuwe mail weergeeft dan blijft het icoontje rechts oner in beeld staan totdat je diezelfde mail opnieuw opent en weer afsluit.
Ééngoed puntje te melden over Excel 2003.... Het is nu voor het eerst dat je een symbool kun invoegen via opmaak > invoegen symbool. Net zoals in Word dus. Eindelijk van dat ge-emmer af dat je via de karaktermap een symbool moest kopiëren naar het clipboard en daarna moet plakken in Excel. Ik werk in de techniek en moet dagelijks graden symbolen, alpha's beta's, mu's e.d. invoegen in Excel, dus dit is voor mij een enorme vooruitgang. Was dit ZOOO moeilijk dat er tig versies overheen moesten gaan om dit de implementeren oelewappers in Redmond!!!!!