Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] Dubbele iconen op het scherm bij 12.04 Gnome  (gelezen 184 keer)

Offline Plotinus

• Lid
  • Steunpunt: Nee
[OPGELOST] Dubbele iconen op het scherm bij 12.04 Gnome
« Gepost op: 2013/06/21, 01:57:53 »
L.S.

Na te veel problemen met randapparatuur ben ik weer teruggekeerd van Debian naar Ubuntu; de printer en netwerkschijf zijn weer aanspreekbaar...
Ik heb nu echter wel een klein probleem met dubbele iconen op het scherm (Gnome): in de meeste gevallen een gewoon/mooi icoon en dan naast een duplicaat van lage resolutie en soms slechts een paarsachtig icoontje met een soort rits erop. Het is even (een paar minuten) goed geweest (enkele iconen), maar pots is dit veranderd. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Zitten Gnome en Unity elkaar mogelijk in de weg en zo ja hoe verwijder ik Unity dan? of heeft het iets te maken met de screenmanager of drivers.  Op internet vind ik er zo snel niets over terug.

gegroet,
mrt
« Laatst bewerkt op: 2013/06/23, 01:48:13 door Plotinus »
Ach! Waren alle Menschen wijs, en wilden daarbij wel! De Aard waar haar een Paradijs, Nu isse meest een Hel.

Offline Plotinus

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Re: Dubbele iconen op het scherm bij 12.04 Gnome
« Reactie #1 Gepost op: 2013/06/23, 01:47:51 »
Opgelost: Debian en Ubuntu waren gemend geraakt. Via Hoofdmenu kon ik uiteindelijk alles verwijderen; nu draait het weer perfect.

gegroet,
mrt
Ach! Waren alle Menschen wijs, en wilden daarbij wel! De Aard waar haar een Paradijs, Nu isse meest een Hel.