Heb je wel even afgewacht? Vier minuten of zo...
Ik dacht het wel. Nu weer gestart, en boodschappen gedaan. De paella wordt lekker, maar de PC is nog steeds zonder video output naar de monitor.
Baat dat niet: ontkoppel alle randapparatuur, behalve beeldscherm, toetsenbord en muis. En probeer het dan opnieuw. Overigens: ook tijdens de installatie wil je de randapparatuur zo beperkt mogelijk houden! Randapparatuur aansluiten doe je het beste na een succesvol voltooide installatie.
Eigenlijk alleen een setje speakers, een USB-hub in de monitor ingebouwd en de netwerkkaart... Maar goed, eruit trekken is simpel.
He, nu komen er enkele regels text.. En nu het opstartscherm. Inloggen.
USB- hub (zit muis in) weer aangesloten.
Afmelden + Uitschakelen. Zie nog even wat regels over battery status. Uit.
Opstart met USB + muis er in. Is weer mis!
Zonder hub, muis rechtstreeks in achterkant: OK
Netwerkkabel weer aangesloten
Ik kan er geen touw aan vastknopen. Op een gegeven moment gaatie uit, terwijl ik aan de achterkant met de kabelsla zit te rommelen. Het opstarten met alle peipherials los is niet reproduceerbaar.
Ik ga proberen wat er gebeurt, als ik alle stekerverbindingen stuk voor stuk losneem en weer insteek. Met iets dergelijks heb ik héél lang en héél veel systemen geleden wel eens succes gehad.
Kan een lege battery (in een flits iets over gezien) het soort effecten hebben als wat ik nu meemaak? Zoín knoopcel, formaat een euro heb ik zien zitten. Weet niet meer wat fubctie is.
Indien ook dat niet baat: probeer eens de nieuwe Xubuntu 13.04, die volgende week definitief verschijnt. Gebruik daarvoor het dagelijkse bouwsel van vandaag:
http://cdimage.ubuntu.com/xubuntu/daily-live/current/
Nou, ik zal zien of dat nodig is.
Eigenlijk voel ik het meest voor alle partities opruimen, formatteren en partities opnieuw indelen.
Wat voor indeling werkt leuk voor Ubuntu? Totaal is geloof ik Kan dat vanaf een USB-stick of een CD?
Leo