Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] Mint "openingstune"  (gelezen 449 keer)

Offline Metal Henkie

• Lid
  • Steunpunt: Nee
[OPGELOST] Mint "openingstune"
« Gepost op: 2013/03/10, 15:56:12 »
Bestaat er, net als bij Ubuntu, een mogelijkheid om bij het opstarten van Mint een "openingstune" te laten horen? En eventueel ook bij het afsluiten?
« Laatst bewerkt op: 2013/03/17, 22:44:11 door Metal Henkie »

Offline RikRik

• Lid
Re: Mint "openingstune"
« Reactie #1 Gepost op: 2013/03/10, 21:00:05 »
Bij mij werkt  het  openingsgeluidje wel standaard..   te vinden in /usr/share/sounds.. daar staat o.a. het bestandje: linuxmint-login.wav

Offline Metal Henkie

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2013/03/10, 21:49:11 »
Bij mij werkt  het  openingsgeluidje wel standaard..   te vinden in /usr/share/sounds.. daar staat o.a. het bestandje: linuxmint-login.wav

Oke, gevonden. Maar hoe stel ik dit nu in?

Offline anton_2

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2013/03/10, 23:43:12 »
Onder "Beheer" "Aanmeldvenster"
tabblad "toegankelijkheid" "Geluiden".

Offline Metal Henkie

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2013/03/11, 10:09:28 »
Ook dat gevonden en alles staat aangevinkt. Wellicht werkt het niet, omdat ik geen aanmeldvenster gebruik? Ik heb automatisch aanmelden gekozen tijdens de installatie van Mint.

Offline Metal Henkie

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2013/03/17, 22:43:38 »
Ik heb automatisch aanmelden uitgeschakeld en nu krijg ik inderdaad een "riedeltje" bij gebruik van het aanmeldvenster. Echter een compleet muziekje, zoals bij het opstarten van Ubuntu zit er bij Mint denk ik niet in. Jammer  :blank: