Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: kan Flash Player niet installeren. En Synaptic ook niet.  (gelezen 473 keer)

Offline Willy

• Lid
kan Flash Player niet installeren. En Synaptic ook niet.
« Gepost op: 2013/03/02, 16:17:15 »
Vandaag Ubuntu geïnstalleerd, naast Windows ( en hoera: Ubuntu herkent wél mijn 26 inch tv als scherm). Meteen even op You Tube gekeken. Krijg ik als ik een filmpje wil openen steeds de melding: Download de nieuwste flash player. 
Dat doe ik en  kies dan  voor de Ubuntu versie, downloadt die en pak hem uit. Terug naar You Tube: helaas zelfde foutmelding. Ik dacht dan download ik Synaptic, misschien gaat het dan makkelijker. OOK dan geen succes. Weet iemand raad?

Offline Cumulus007

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Re: kan Flash Player niet installeren. En Synaptic ook niet.
« Reactie #1 Gepost op: 2013/03/02, 16:25:03 »
Staat Flash niet gewoon in het softwarecentrum?

Offline Roc.am

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2013/03/02, 16:26:33 »
Heb je de niet vrije extra's geïnstalleerd ?

http://wiki.ubuntu-nl.org/DirectDoen#Multimedia-ondersteuning

Hier zit ondersteuning voor (bijna) alle multimedia in, ook flash.

- Roc
Is je vraag opgelost? Markeer het als [OPGELOST] in de titel van je bericht!

Offline Willy

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2013/03/02, 16:54:35 »
ik probeer als oplossing  Multimedia -ondersteuning te downloaden (optie"ubuntu restricted extra's") en dan krijg ik de download niet binnen: ik krijg een halve seconde de melding "bezig met installeren"en dan stopt het downloaden. Het staat niet in mijn map downloads. 

Offline Cumulus007

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2013/03/02, 17:04:23 »
ik probeer als oplossing  Multimedia -ondersteuning te downloaden (optie"ubuntu restricted extra's") en dan krijg ik de download niet binnen: ik krijg een halve seconde de melding "bezig met installeren"en dan stopt het downloaden. Het staat niet in mijn map downloads. 
Dat hoort ook niet in je map Downloads.
sudo apt-get install -f
Wat doet dit?

Offline Willy

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2013/03/03, 10:55:36 »
vandag lukte het me, anders dan gisteren, om de vrije extraś te installeren. Bedankt voor de tip, het werkt nu!