Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Webmin virtualmin-wordpress  (gelezen 721 keer)

sprokkel

  • Gast
Webmin virtualmin-wordpress
« Gepost op: 2013/02/03, 15:38:09 »
Ik heb geïnstalleerd   ubuntu 12.04 ..  LAMP..  webmin en virtualmin  alles is up to date...
Nu heb ik een via via  Virtualmin / Create Virtual Server  een nieuw account aangemaakt  XXX. XXX.NL
Wordpress geïnstalleerd ... en nu komt het probleem, als ik in wordpress ben en een nieuwe pagina of bericht wil aanmaken, zie ik alleen de HTML  en geen wysiwyg button

Wie wat gaat hier niet goed, ben hier  een week mee bezig en kom er niet uit
« Laatst bewerkt op: 2013/02/03, 15:41:24 door sprokkel »

sprokkel

  • Gast
Re: Webmin virtualmin-wordpress
« Reactie #1 Gepost op: 2013/02/03, 19:02:09 »
Niet dat je er wat aan hebt, maar ik heb een weblog onder mijn website van mijn praktijk gemaakt, met dus een subdomein. Dit alles niet op mijn eigen pc, maar gehost bij Strato.
Het wil dat mijn wordpress van deze nevensite, ook alleen maar de html geeft. Het is even wennen maar het werkt wel hoor.
Je zult alleen wat meer moeten uitvinden hoe je plaatsjes linkt en zo. Maar dat is eigenlijk wel makkelijk, als je het eenmaal weet.

Of je het krijgt zoals jij dat wilt, dus met wysiwys, dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat het aan te leren is. Het lijkt moeilijker dan het is..

Hoi Femke,   Probleem is dat ik de buttons Wysiwyg  mis en dat maakt het  een stuk moeilijker, daar ik met een eigen theme bezig wil gaan...
Ik zoek nog even verder..
bedankt voor je reactie