Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Firefox sync  (gelezen 291 keer)

Offline Al Bunty

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Firefox sync
« Gepost op: 2013/01/24, 18:22:00 »
ik heb 3x een ubuntu 12.04 op mijn desktop HD, alle3 exact hetzelfde, ik heb alle3 de firefoxen 18.0.1 gesynct met mijn notebook firefox 18.0.1 om alle bladwijzers te hebben. Ik heb 2x alles meteen via voorkeuren--> sync--> apparaat koppelen zonder enig probleem gedaan en op 1 vd 3 installaties werkt het NIET!!! Mijn notebook zegt soms FAIL, soms apparaat met succes toegevoegd, maar ook dan er gebeurt niks op mijn desktop!??????? Hopeloos. Wordt er gek van, ik doe EXACT hetzelfde en dan werkt het niet??? Ik heb ik weet niet hoevaak de bladwijzers etc. aangekoppeld via voorkeuren-->sync etc. en nooit een probleem, ik heb op de desktop een code gekregen , die vul ik op mn notebook in om die te koppelen en dan klik op op verder en notebook zegt dan apparaat met succes toegevoegd, maar als het goed is springt er dan op de desktop een pagina aan waarop staat dat de sync in progress is en dat gebeurt dus niet, raadselachtig, iemand dit meegemaakt?
Intel E6750, 8 GB RAM, GTX460, Dell 24" IPS

Offline Al Bunty

• Lid
Re: Firefox sync
« Reactie #1 Gepost op: 2013/01/26, 16:48:20 »
Iemand? Koppelen en sync werkt niet nij 1 vd installaties van 12.04, bij 2 andere partieites met firefox werkte het wel??? Ik heb het al 10x geprobeerd maar steeds geeft de computer met de bladwijzers aan dat het apparaat verbonden is en met succes toegevoegd maar dan gebeurt er verder niks....
Intel E6750, 8 GB RAM, GTX460, Dell 24" IPS

Offline valk

• Lid
    • mpvalk
Re: Firefox sync
« Reactie #2 Gepost op: 2013/01/27, 08:52:07 »
Ik weet niet of je er iets aan hebt, want ik weet niet hoe jouw probleem te fixen. Ik gebruik echter de plugin Xmarks hiervoor, erg handig ook syncen naar verschillende browsers/OSen. Misschien is dat wat?