Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: A step in the future of Ubuntu  (gelezen 637 keer)

A step in the future of Ubuntu
« Gepost op: 2013/01/05, 10:50:49 »
Het filmpje maakt je gewoon warm voor wat allemaal moet komen.
Het is tevens een marketingfilmpje voor de Ubuntu-phone (als ik het zo mag noemen) .

Ook voor wie Shuttleworth nog nooit gezien heeft; take a good look, the man has vision.

In ieder geval; ik wil zo'n telefoon !!!

Ubuntu Industrial Proposal
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Offline niekn

  • Lid
    • omega-xis
Re: A step in the future of Ubuntu
« Reactie #1 Gepost op: 2013/01/05, 10:53:32 »
ik vind alleen dat mark een (te) steve-jobs achtige presentatie houd, mag wat mij betreft wat meer gevoel in...

Re: A step in the future of Ubuntu
« Reactie #2 Gepost op: 2013/01/05, 16:18:24 »
ik vind alleen dat mark een (te) steve-jobs achtige presentatie houd, mag wat mij betreft wat meer gevoel in...

Lolwut. Dat is dus het tegenovergestelde van een Jobs-presentatie...

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: A step in the future of Ubuntu
« Reactie #3 Gepost op: 2013/01/05, 16:25:20 »
Ervan uitgaande dat dit topic verder gaat over de toekomst van Ubuntu, zoals deels getoond in het filmpje in de openingspost, blijft dit topic gewoon open. Wordt dit topic een Ubuntu-Phone topic, dan gaat 'ie dicht of wordt 'ie samengevoegd met het Ubuntu-Phone topic.

Re: A step in the future of Ubuntu
« Reactie #4 Gepost op: 2013/01/05, 16:29:54 »
Het is ook 'maar' een industry proposal. Die zijn niet bedoeld voor consumenten en moeten dus serieus zijn. (Dat verwachten de meeste bedrijven toch)

But, either way. Ik wil zo'n telefoon. Ik had een Nokia N900 die open was, die was kapot, en kreeg ter vervanging een Nokia E7 (omdat de N900 end-of-life status had gekregen.) Mijn Nokia E7 heeft nu eigenlijk ook al een end-of-life, want er komen zoiezo geen updates meer voor.

Ik vreesde er al voor dat ik voor een Android zou moeten gaan, hoewel die ook open zijn, stoot het me toch wat af, ik heb er niets mee. Als m'n GSM het begin van 2014 niet zou halen, kan ik nog altijd opzoeken welke Android phones het beste ondersteunt zijn tegen dan, en gewoon flashen naar Ubuntu OS.

Ik ben echt heel excited!

Edit at hierboven: Oeps, was bericht aan het typen terwijl jij die reactie aan het zetten was.

Maar volgens mij mag je ze dan zoiezo samenvoegen, want de toekomst van Ubuntu ligt denk ik wel bij mobiel gebruik.
« Laatst bewerkt op: 2013/01/05, 16:31:26 door Carharttguy »