Heh.. digitale camera teruggevonden

en dus overal fototjes van zitten trekken

mjah, mijn computerwerkplek is momenteel wel een beetje rommelig en niet-stijlvol, maar daar wordt aan gewerkt

Beetje extra informatie:Linkse laptop is die oude IBM Thinkpad (pentium m 1.5ghz, ati radeon 7500, 256MB ram) waarvan de grafische kaart nogal raar doet (voor degenen die zich dat topic nog herinneren) -- is stevig ondergeklokt en draait een verse Kubuntu 7.04 met mijn blog in Konqueror.
Laptop in het midden is een Toshiba laptop, vrij standaard laptopje (pentium m 1.7ghz, intel gma 910, 512MB ram) waarop ook Kubuntu 7.04 draait. Op de foto draait hij Beryl, Amarok, Yakuake (met een screen sessie naar de computer rechts) en de avant-window-navigator dock
De computer rechts draait speciaal voor de foto een film op de framebuffer zonder X via mplayer en fbdev2; wordt bestuurd via de laptop in het midden via de screen sessie.. (en ja, die film is "Happy Feet" met de pinguins

)
Die kleine stereo installatie die je ziet is aangesloten op de laptop in het midden

en de gitaar rechtsonderaan op de laatste foto is een Fender Squier waar ik af en toe op speel.