Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Nieuwsgroepen  (gelezen 29879 keer)

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Nieuwsgroepen
« Reactie #75 Gepost op: 2012/11/20, 11:12:35 »
Dit onderwerp loopt helemaal uit de hand.
De starter wil niet luisteren en veranderd gedurende het onderwerp zelfs 2x van distributie.
Wanneer er nog één klacht binnenkomt over dit onderwerp, zal ik het op slot moeten zetten, en met het team moeten overleggen wat we verder hiermee gaan doen.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobbies.

Offline Rene1979

• Lid
« Reactie #76 Gepost op: 2012/11/20, 12:17:09 »
Ik heb niet eens 2 x gewijzigd van distributie hoor ik heb nog een windows laptop waar ik ook op uitgeprobeerd heb.
Nieuwsgroepen ben ik al jaren mee bezig omdat het me met films nooit lukt muziek is geen enkele probleem.
Ik heb het spotnet forum ook al hulp gevraagd en tips ontvangen die ik zeker ga uitproberen om te kijken of ik films kan downloaden en branden.
Het gekke is alle films die ik downloaden zijn incompleet of ik het nu via ziggo-Eweka of hitnieuws probeerd maar geen resultaat.
Ik denk niet dat het aan de poster ligt die alles incompleet plaats het ligt aan mij en nergens aan hoor.

Femke98 tips die krijg ik doe ik zeker wat mee maar het punt kan er niet tegen als niet meteen werkt maar goed.
Je hebt me ook geholpen bij mijn printer en scanner die werken nog steeds probleem loos.
Linux is heel anders dan windows kwa hardware en software installeren nu vind ik de software installeren vanuit software pakket weer heel erg fijn en makkelijk.
Alle soort software die ik zoek zit er in en staat ook werkend erop. Er zijn nog een paar hele kleine dingentjes kwa software en instellingen die nog niet werken maar voor de rest loopt het goed soepel maar sneller als windos kan niet echt zeggen. Linux is net als een nieuwe auto waar je ook in moet leren rijden en knopjes moet zoeken het werkt.

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
« Reactie #77 Gepost op: 2012/11/20, 14:49:44 »
Ik heb niet eens 2 x gewijzigd van distributie hoor
Nu spreek je jezelf tegen.
Citaat
Opgelost het lag aan mijn Linux mint firefox deed ik ook raar.
Nu heb ik zorin 6
Je begint met Ubuntu, dan Mint en dan Zorin, wanneer ik dit optel, kom ik op 3 !
[OffTopic]
Verder raad ik je aan, om de comma toets te repareren, dan waorden je berichten leesbaarder.
[/OffTopic]
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobbies.

Offline Rene1979

• Lid
« Reactie #78 Gepost op: 2012/11/20, 14:51:53 »
U hebt helemaal gelijk dat het er 3 waren maar Linux heb ik nu werkt goed.
Jammer dat alleen Amsn geen audio ondersetuning heeft.
Hoe bedoelt u met comma toets repareren?

« Reactie #79 Gepost op: 2012/11/20, 17:46:37 »
Ik gebruik hier Spotplanet & SABNZB ! Die gebruikt dezelfde post als die van spotnet alleen werkt het allemaal via je browser (en geen apart programma).
Als je SABNZB goed instelt kun je met de API key in één keer je nzb importeren. Hoe makkelijk wil je het hebben ?

Succes !

Ik gebruik Linux Ubuntu 12.04 Unity & Windows 8.1

Mijn overstap weblogs zijn: http://overstappen2ubuntu.wordpress.com & http://overstappen2linuxmint.wordpress.com

Offline Rene1979

• Lid
« Reactie #80 Gepost op: 2012/11/20, 18:04:03 »
dankje wel ik ga in het weekend er rustig voor zichten en alles tips gebruiken