Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ISP inlogcode  (gelezen 513 keer)

Offline bad65

  • Lid
ISP inlogcode
« Gepost op: 2012/11/16, 15:10:45 »
Ik heb Ubuntu 12.04 en vraag me af waar ik de inlogcode voor het maken van verbinding met internet kan vinden.
Ben aan het proberen om me PS3 weer op I-net aan te sluiten en wil verifieren of ik wel de juiste inlognaam en code gebruik....

GRTZ
Wim

Re: ISP inlogcode
« Reactie #1 Gepost op: 2012/11/16, 17:11:48 »
Bedoelt u 3G of zoiets?
Meer weten over Ubuntu? Bezoek mijn site dan eens:
Simpelbuntu


Offline bad65

  • Lid
Re: ISP inlogcode
« Reactie #2 Gepost op: 2012/11/16, 17:16:24 »
Geen idee.
Ik heb internet bij ziggo gewoon met een kabeltje en om te internetten moet je natuurlijk je inlogcode en gebruikersnaam geven.
Wil met de PS3 op internet gaan en moet dus die code ingeven. Het lukt nu voor geen meter dus ik vraag me af of ik mijn gebruikersnaam of zo verkeerd ingegeven heb...

Offline bad65

  • Lid
Re: ISP inlogcode
« Reactie #3 Gepost op: 2012/11/16, 18:36:28 »
Nee heb gewoon 1 aansluiting en zet dan gewoon de kabel om. Dat werkte prima in het verleden maar ik heb die PS3 een tijdje uitgeleend. Toen die terugkwam kon die ineens geen verbinding meer maken. Vermoed dat er met de instellingen geklooid is en probeer nu zelf weer een verbinding te maken...
Vroeger had ik met windows een programmaatje waarmee je gewoon de username en passwoord kon opvragen. Weet niet meer hoe dat heette...

Offline wermic

  • Lid
Re: ISP inlogcode
« Reactie #4 Gepost op: 2012/11/16, 19:49:20 »
Alles aan laten staan en je modem 1 minuut stroomloos zetten. Als het goed is pakt de modem dan het MAC -adres van de ps3. Bij terug de comp aansluiten precies het zelfde doen.

Offline bad65

  • Lid
Re: ISP inlogcode
« Reactie #5 Gepost op: 2012/11/16, 20:29:55 »
Helaas, dat had ik al geprobeerd en dat werkt niet...
Denk dat ik maar eens ga zoeken naar Playstationforum. Foutcode die ik krijg is een DNS fout...

Offline bad65

  • Lid
Re: ISP inlogcode
« Reactie #6 Gepost op: 2012/11/17, 11:35:21 »
Heb de verbinding op gang gekregen. Heb het modem 5 minuten uitgetrokken en krijg op de automatische manier weer verbinding met I-net. Blijkbaar heeft mijn modem iets langer nodig om te resetten.
I.i.g. bedankt voor het meedenken...

GRTZ
Wim