Onlangs heb ik de *.iso van Ubuntu 12.04.1 gedownload. Graag zou ik deze branden op cd of dvd om hem vervolgens te installeren. Een maandje geleden heb ik mijn BIOS geflasht naar de laatste nieuwe software daterend van 2008. Daarvoor had ik ook al problemen met het branden van schijfjes. Mijn moederbord is een Asus P5K. Ik probeer de *.iso te schrijven op Exel DVD RW + & -, Maxell DVD -R en Omega DVD +R. Mijn oudere Sony NEC Optiarc (DVD writer) heb ik reeds vervangen door een nieuwere, nogmaals vervangen door een nieuwe LG en ik denk dat er nu een DVD writer van Philips in zit. Het sata kabeltje heb ik reeds vervangen en ik heb mijn DVD-writer reeds aangesloten op een andere poort waarop normaal een HDD aangesloten zit. Dit mag allemaal niet baten. Ik krijg de *.iso niet foutloos gebrand. Noch onder Brasero (Ubuntu 10.04), noch onder Nero (XP), noch onder W7 met Windows schrijven en branden. Als ik de *.iso niet eens foutloos kan schrijven, hoe zou ik 'em foutloos kunnen lezen bij het installeren van Ubuntu 12.04.1? Heeft er nog iemand zinnig advies voor mij?