Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Itunes voor Apple tv  (gelezen 1257 keer)

Offline jammaster

• Lid
Itunes voor Apple tv
« Gepost op: 2012/07/28, 15:02:49 »
Hallo,

Ik heb een vraag, ik wil via een pc met ubuntu itunes kunnen gebruiken voor mijn apple tv zodat ik al mijn films via deze pc en apple tv kan afspelen.

Nu heb ik gister via playonlinux itunes 7 en 10 geinstalleerd, maar als ik mijn thuisdeling aan wil zetten in itunes blijft hij hangen op: accessing itunes store.

Heeft iemand een oplossing of zonodig een andere tip zodat ik via ubuntu pc al mijn films via apple tv kan kijken?

Re: Itunes voor Apple tv
« Reactie #1 Gepost op: 2012/07/28, 15:17:47 »
Vergeet het maar, Linux en iTunes gaan niet samen.  Je zou een DAAP-server kunnen installeren om bij je bestanden te kunnen komen. Rhythmbox heeft er een standaard, geloof ik. Probeer je muziek daar eens mee te delen (ook video werkt).

« Reactie #2 Gepost op: 2012/07/28, 15:18:11 »
Vergeet het maar, Linux en iTunes gaan niet samen.

Werkt prima hier onder Wine, behalve de Store dan.

Offline jammaster

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2012/07/28, 15:33:58 »

Ja het probleem is ook niet dat Itunes niet werkt, maar dat de store niet werkt en apple tv werkt juist alleen met de store.

« Reactie #4 Gepost op: 2012/07/28, 15:36:21 »

Dus jij kunt je iApparaat synchroniseren middels de laatste iTunes onder Wine? :rolleyes:

Offline jammaster

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2012/07/28, 17:00:45 »

Dus jij kunt je iApparaat synchroniseren middels de laatste iTunes onder Wine? :rolleyes:

Oke dat heb ik nog niet geprobeerd;)

« Reactie #6 Gepost op: 2012/07/28, 17:20:47 »
Het was sarcastische opmerking, bedoeld om de aanname van Vistaus dat iTunes probleemloos werkt (behalve de store) te weerleggen.

« Reactie #7 Gepost op: 2012/07/28, 20:55:48 »

Ik heb geen iSpeelgoed, maar iemand heeft een keer zijn iPod hier aangesloten en iTunes onder Wine herkende hem keurig en kon er iets opzetten via iTunes (niet via de Store, maar gewoon een muziekje).

« Reactie #8 Gepost op: 2012/07/28, 21:09:13 »
Wine + randapparatuur werkt toch vrijwel nooit naar behoren? Of heb ik de laatste technologische verbetering gemist?
Desktop:
Processor: Intel® Core™2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz × 4, Geheugen: 3.9Gb, GPU: nVidia 220GT OS: Windows 7 64 bit / Ubuntu 12.04 64 bit
Notebook:
Processor: Intel® Core™ i7-4700MQ, Geheugen: 8Gb, GPU: nVidia GTX765m (met Optimus) OS: Windows 8 64 bit / Elementary OS Luna 64 bit

« Reactie #9 Gepost op: 2012/07/28, 21:12:35 »
Wine + randapparatuur werkt toch vrijwel nooit naar behoren? Of heb ik de laatste technologische verbetering gemist?

Soms wel. Heb zo bijv. ook een keer een firmware-update gedaan op mijn Sony Ericsson Satio 2 jaar geleden met de Sony Updater onder Wine.