Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: opgelogeschiedenis en bladwijzer van firefox weg na nieuwe installatie van 12.04  (gelezen 498 keer)

Offline tomcat

• Lid
Ik heb Ubuntu 12.04 geinstalleerd. Nu is de regel bovenaan firefox met: bestand; bewerken; beeld; geschiedenis; bladwijzer; extra en help niet teruggekomen. Vast heel simpel, maar, hoe krijg ik deze weer in beeld?
« Laatst bewerkt op: 2012/07/15, 12:08:54 door tomcat »

probeer eens met je muis naar de bovenkant van het scherm te gaan , grote kans dat het dan tevoorschijn komt

Offline tomcat

• Lid
opgelost: geschiedenis en bladwijzer van firefox weg na nieuwe installatie
« Reactie #2 Gepost op: 2012/07/03, 12:10:31 »
Zo simpel. Had ik zelf kunnen bedenken. Alleen bij vernieuwingen weet je niet altijd waar je op moet letten.
Bedankt voor de tip.

Graag gedaan hoor.
Zet a.u.b. even [ Opgelost ] in de titel van je vraag , dan kan iedereen zien dat het opgelost is.

Offline tomcat

• Lid
Opgelost geschiedenis en bladwijzer van firefox weg na installatie van 12.04
« Reactie #4 Gepost op: 2012/07/14, 13:13:12 »
Ik heb Ubuntu 12.04 geinstalleerd. Nu is de regel bovenaan firefox met: bestand; bewerken; beeld; geschiedenis; bladwijzer; extra en help niet teruggekomen. Vast heel simpel, maar, hoe krijg ik deze weer in beeld?