Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: CD afspelen  (gelezen 288 keer)

Offline wolfton

• Lid
    • ubuntupoint
  • Steunpunt: Nee
CD afspelen
« Gepost op: 2012/06/11, 12:47:48 »
Hallo , ik heb me een cursus webdesign aangaschaft met de daarbijhorende cd's , maar als ik ze invoer in de lader , komt het wel tevoorschijn met titel , maar de cd kan ik niet afspelen , heb al enkele mediaplayers geprobeerd , maar zij laten mij telkens alleen de inhoud zien van de hoofdstukken , maar spelen lukt me niet , kan ik dit oplossen .

Thanks
wolfton

Offline erik1984

• Lid
    • erik1984
Re: CD afspelen
« Reactie #1 Gepost op: 2012/06/11, 13:07:31 »
Is het geen Windowssoftware?

Offline wolfton

• Lid
    • ubuntupoint
« Reactie #2 Gepost op: 2012/06/11, 15:44:52 »
Waarschijnlijk kan het niet zien , het is niet van een bekende software fabrikant , maar gewoon een cursus die ik one line gekocht heb met cd , normaal moet je die toch kunnen lezen , heb dvd geprobeerd met filmen en die werken in Linux maar ook in windows .
Thanks voor je reactie

Offline Cumulus007

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2012/06/11, 15:50:59 »
Is het een audio-cd? Een data-cd? Wat staat erop de cd? HTML-inhoud? Een .exe-bestand? Ik tast in het duister.