Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Dagboeknotities per mail "automatisch" aan een bestand toevoegen  (gelezen 313 keer)

Offline Jenske

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Ik durf al eens offline een mailtje aan mezelf sturen met daarin een dagboeknotitie. Ik geef dan telkens in het onderwerp ook een tag mee, zodat ik mijn dagboekmails nadien vlot in Thunderbird kan opzoeken.

Vroeger werkte ik met een libreoffice-document, dat ik in mijn dropbox plaats (en dat dus ook offline beschikbaar is), maar ik vroeg me af of het ook mogelijk is om naar een document "te mailen". Of anders: bestaat er echter een manier om rechtstreeks mails aan een document te laten hangen?
.. thuis volledig Ubuntu sinds 2006
.. xubuntu 14.04
.. HP desktop 1,5 Tbyte harde schijf 7200 rpm, 4 Mhz processor, 6 Gbyte RAM

Offline Vistaus

• Webteam
    • vistaus
  • Steunpunt: Nee
Re: Dagboeknotities per mail "automatisch" aan een bestand toevoegen
« Reactie #1 Gepost op: 2012/06/04, 10:23:41 »
Je zou het kunnen oplossen met een soort van wat jij zoekt met Nitro: http://www.omgubuntu.co.uk/2012/05/handy-notes-app-nitro-adds-ubuntuone-sync