Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Draadloos op Fujitsu Siemens laptop  (gelezen 950 keer)

Offline Bou

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Draadloos op Fujitsu Siemens laptop
« Gepost op: 2012/05/14, 16:47:17 »
Ik heb Ubuntu 12-4 op een wat oudere laptop Fujitsu Siemens Amilo L1310G geinstalleerd naast Windows XP Home edn. Bevalt prima, maar draadloosinternet nog een probleem want internet moet ik via een knopje aan/uitzetten. Dit knopje werkt onder Windows, lampje brandt, maar datzelfde knopje en lampje doen niets onder Ubuntu. Hoe los ik dit op? Ik ben een newbie vwb Ubuntu.

Offline Bou

• Lid
Re: Draadloos op Fujitsu Siemens laptop
« Reactie #2 Gepost op: 2012/05/19, 09:13:06 »
Tips geprobeerd, maar helaas, laptop is niet draadloos online te krijgen. Knopje indrukken werkt niet en lampje blijft uit. Onder Windows werkt het nog steeds prima: ben meteen draadloos online. Op internet gezocht naar mogelijkheid om laptop bij opstarten, buiten knopje om, online te laten gaan. Instellingen stonden al goed, maar (hardware) knopje blijkt toch nodig... Moet ik naar iets in het BIOS zoeken? Zo ja wat?

Offline Timo

• Forumteam
    • timo.diedering
  • Steunpunt: Ja
« Reactie #3 Gepost op: 2012/05/19, 10:01:43 »
Tik eens in de terminal: lspci en post de uitkomst hier.
Trotse eigenaar van een Nokia N900, een Nokia N9 en een Jolla.

Offline Edje29b6

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2012/05/19, 17:31:20 »
Geraak je er niet uit probeer deze tip dan ééns/https://sites.google.com/site/edjesportaal/tips--trucs-allerlei