Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu One zeer traag  (gelezen 376 keer)

Offline Andre

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Ubuntu One zeer traag
« Gepost op: 2012/04/30, 10:06:45 »
Ik zit nu al 12 uur weer op 11.10, nog steeds niet alles van Ubuntu One gedownload. Vaak meldingen : Uw bestanden worden nu gedownload. Soms zie ik in Mijn Ubuntu One staan : Verbinding verbroken. Zijn de servers soms overbelast ? Kan me voorstellen met de nieuwe release van 12.04 .

Offline erik1984

• Lid
    • erik1984
Re: Ubuntu One zeer traag
« Reactie #1 Gepost op: 2012/04/30, 11:02:03 »
Hier kun je de status van Ubuntu One vinden: https://wiki.ubuntu.com/UbuntuOne/Status#General_and_Accounts De serverdrukte wordt wel genoemd, maar volgens die pagina zou bestandssynchronisatie nu weer goed moeten gaan.

Offline Andre

• Lid
Re: Ubuntu One zeer traag
« Reactie #2 Gepost op: 2012/04/30, 21:55:31 »
Dank je voor ´t beantwoorden van m´n vraag. Ik dacht dat ´t aan mijn pc lag, heb dus 30 april Ubuntu 11.10 wederom kaal opnieuw geïnstalleerd, tevens alle updates. Maar Ubuntu One blijft traag : max ca 30 kBytes/s. Ik ga er vanuit dat ´t aan de migratie van 11.10 naar 12.04 ligt, dus dat velen een kale installatie doen ipv een upgrade.