Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ik kan online geen video fragmenten bekijken op Ubuntu 11  (gelezen 952 keer)

Offline handlocker

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Ik kan online geen video fragmenten bekijken op Ubuntu 11
« Gepost op: 2012/04/22, 17:34:18 »
Beste gasten/leden,

Ik kan op de meeste websites geen video fragmenten bekijken zoals op RTLgemist bijvoorbeeld. Daarvoor heb ik silverlight nodig. In plaats daarvan heb ik Moonlight geinstalleerd maar zonder enige succes.

Wat kan ik doen om deze probleem te verhelpen?

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Offline Timo

• Forumteam
    • timo.diedering
  • Steunpunt: Ja
Trotse eigenaar van een Nokia N900, een Nokia N9 en een Jolla.

Offline Vistaus

• Webteam
    • vistaus
Re: Ik kan online geen video fragmenten bekijken op Ubuntu 11
« Reactie #2 Gepost op: 2012/04/22, 20:08:35 »
Dat zou gewoon moeten werken, want het is in Flash.

Offline stieviegonzales

• Lid
    • stieviegonzales
« Reactie #3 Gepost op: 2012/04/22, 20:11:54 »
Heb je de Multimedia Voltooien-pagina van Pjotr al volledig afgewerkt?
Laptop 1: Acer Aspire 7735z Intel Pentium Dual Cure T4200 @2.00GHz, 2GB RAM, 330 GB HD - Windows XP, Ubuntu 11.10, Kubuntu 11.10
Laptop 2: Sony VAIO VPCEJ2LE1 Intel Core i3 @2.20GHz, 4GB RAM, 500GB HD - Windows 7

Offline erik1984

• Lid
    • erik1984
« Reactie #4 Gepost op: 2012/04/22, 20:20:18 »
RTLGemist (niet Uitzendinggemist) is toch Silverlight dat werkt ook niet na het 'multimedia voltooien'. Maar goed over RTL,Silverlight,Moonlight en Linux is al meer dan genoeg geschreven op dit forum :P Wie daar meer van wil lezen moet maar even de zoekfunctie van het forum gebruiken :)

Offline Vistaus

• Webteam
    • vistaus
« Reactie #5 Gepost op: 2012/04/22, 20:24:30 »
RTLGemist (niet Uitzendinggemist) is toch Silverlight dat werkt ook niet na het 'multimedia voltooien'. Maar goed over RTL,Silverlight,Moonlight en Linux is al meer dan genoeg geschreven op dit forum :P Wie daar meer van wil lezen moet maar even de zoekfunctie van het forum gebruiken :)

Nee, werkt met Flash: http://forum.ubuntu-nl.org/algemeen-42/rtl-xl-wil-over-op-silverlight/msg812681/#msg812681
"momenteel werkt het ook nog met flash"