Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Quickcam Communicate driver.  (gelezen 1143 keer)

Offline Kev

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Quickcam Communicate driver.
« Gepost op: 2007/02/16, 18:50:40 »
Ja ik weet dat er misschien een topic over is maar vind hem niet, al heb ik zelf al in gepost, ik ja ben in een domme bui.
Maar soit, ik zoek een beter alternatief voor een driver voor mijn QuickCam Communicate, maar vind het verrot ding nergens, kan er iemand mij een handje mee helpen, want met de standaard driver trekt de beeldkwaliteit op niks.
All Hail Lelouch, The 99th Emperor of Britannia
All Hail Lelouch! All Hail Lelouch!
Iedereen heeft het recht op mijn waarheid, zo wees geprezen.

Offline Tukcedo

• Lid
    • http://www.tukcedo.nl
« Reactie #1 Gepost op: 2007/02/19, 16:00:33 »
Kijk es op mxhaard.free.fr ik heb daar ook een driver voor mijn Philips gedownload en die doet het prima. Ik moet zeggen dat de Logitech QuickCam die ik daarvoor had nooit lekker werkte, heb ik dus uiteindelijk maar omgeruild voor die Philips.
Tukcedo Services - Unix en Linux Consultants
http://www.tukcedo.nl

Offline Kev

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2007/02/20, 22:36:37 »
Citaat van: tukcedo
Kijk es op mxhaard.free.fr ik heb daar ook een driver voor mijn Philips gedownload en die doet het prima. Ik moet zeggen dat de Logitech QuickCam die ik daarvoor had nooit lekker werkte, heb ik dus uiteindelijk maar omgeruild voor die Philips.
Ahhhh okey, ik vind hem anders wel goed draaien, maar ja het beeld is gewoon niet helder.

Basic

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2007/02/21, 21:34:48 »
Citaat
Kev schreef
Ahhhh okey, ik vind hem anders wel goed draaien, maar ja het beeld is gewoon niet helder.
Zelfde ervaring met een Logitech Quickcam Communicate! Donker beeld en niet scherp, kan veel beter want heb m aan mijn zusje gegeven, die heeft XP. Verschil van dag en nacht haha...Maar ja, zal wel met het hele 'reverse engineering' te maken hebben. Zolang de fabrikant niet meewerkt...

Offline Kev

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2007/02/21, 22:32:00 »
Ik vrees het ook, ik vrees het ook.
Ik zal eens een boze mail sturen, met een heel boze smiley in.
Laatste is een beetje sarcastisch bedoeld, maarja, is helemaal niet leuk als je met je beste vriendin aan het chatten bent en je cam opzet en het beeld is zo donker.

Basic

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 2007/02/23, 21:19:06 »
Citaat
maarja, is helemaal niet leuk als je met je beste vriendin aan het chatten bent en je cam opzet en het beeld is zo donker.
Precies haha en dat ze denkt: wie is die schim?

Offline Kev

• Lid
« Reactie #6 Gepost op: 2007/02/23, 23:11:36 »
Citaat van: Basic
Citaat
maarja, is helemaal niet leuk als je met je beste vriendin aan het chatten bent en je cam opzet en het beeld is zo donker.
Precies haha en dat ze denkt: wie is die schim?
Inderdaad is helemaal niet leuk, mijn vriendin vind dat anders ook niet leuk en ik doe veel moeite voor haar, misschien werkt het wel nog, maar soit terug op topic, dat die sukkels eens werk maken van Linux-ondersteuning.