Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Linberry: Blackberry Phone Manager voor Linux  (gelezen 713 keer)

Offline Vistaus

• Webteam
    • vistaus
  • Steunpunt: Nee
Linberry: Blackberry Phone Manager voor Linux
« Gepost op: 2012/04/10, 14:00:06 »
http://www.omgubuntu.co.uk/2012/04/linberry-blackberry-phone-manager-for-linux/

Gelukkig heb ik zelf geen BB, maar ik weet dat sommigen hier wel een BB hebben en daar is dit erg handig voor denk ik zo :)

Offline Stefan de Vries

• Lid
    • fermata
Re: Linberry: Blackberry Phone Manager voor Linux
« Reactie #1 Gepost op: 2012/04/10, 22:27:59 »
Verdorie, m'n Blackberry destijds weggedaan voor een HTC Desire(heel tevreden mee, overigens) vanwege een gebrek aan een dergelijk programma, en nu komen ze ermee. :P
Toch mooi, de werking van de open-sourcegemeenschap.

Offline Joris Donders

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2012/04/11, 00:20:50 »
Voorlopig is ie nog wat beperkt in de functies, maar er zou gewerkt worden aan een integratie met Evolution/thunderbird - syncing.

ik sta op het punt van een BB te krijgen van mijn baas, en ik dacht dat ik vast zou zitten aan Outlook en Windows. Maar nu worden de obstakels kleiner.

De tests zijn voorlopig alleen gedaan op een handvol modellen (verouderde) , maar er wordt van uit gegaan dat het wel zal werken met de nieuwere modellen.

Ik sta te trappelen ! Alhoewel ik veel lees over de beroerde kwaliteit van de huidige BB's, maar mijn baas is formeel: het moet en het zal BB worden (aandelen daar zekers ...... XD)
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Offline Spidey-Westland

• Lid
  • Steunpunt: Ja
« Reactie #3 Gepost op: 2012/05/20, 21:48:12 »
Hallo Forum,

Ik heb al jaren een black-berry. Sinds kort "linberry" geinstalleerd. Echter is dit in het Spaans, deze taal beheers ik niet.

Is dit te wijzigen?

Zo ja, dan graaf de tips.

mvg

Spidey_Westland
Spidey-Westland