Dag mensen!
Hier spreekt Stijn, 29 jaar, uit Limburg.
Ik ben gek op het proberen en testen van dingen.
Of nou audio-apparatuur is, Whiskey, Kaas of alternatieve besturingssystemen.
Linux is natuurlijk wel hèt 'klooi'-OS per uitstek, met al die verschillende distributies.
Mijn hoofdPC (i5-3570, 16gb geheugen, GeForce GTX650) draait gewoon Windows 7, maar mijn testbak (Core2Duo E8400, 4gb geheugen, GeForce 9600GT) draait sinds gisteren Xubuntu 13.10. En die bevalt wel héél goed!
Omdat ik niet continue met Linux werk, zie ik de stappen die de verschillende linux Distroś maken, en ze zijn gigantisch!
Het is dat ik heel erg gehecht ben aan Adobe Software (Lightroom, Audition, Premiere èn photoshop), anders zou ik overstappen serieus overwegen.
Nu is het dus puur 'voor de lol', maar intussen werk ik wel al de hele dag op m'n Linuxbakje.
Naast klooien met computers (oud en nieuw, ik heb ook een IBM Model M 286 en een Tulip Compact II uit jeugdsentiment, verder een Dell GX-1 voor retrogaming) ben ik een grote muziekfreak. met een, gestaag groeiende, collectie van 1200 LP's. Verder ben ik audiofiel en hobby ik wat aan met vintage audio, met name bandrecorders. Natuurlijk ga ik ook naar festivals (m.n. Lowlands) en concerten (m.n. in Tivoli, Paradiso en de Effenaar).
Verder fotografeer ik heel erg veel en graag. Niet professioneel, ik maak gewoon graag mooie plaatjes en ben daar best goed in, al zeg ik 't zelf.
Ook ben ik gek op auto's, met name Franse, Engelse en Britse. Financiele situatie maakt dat ik daar momenteel weinig mee kan doen (ik rijd in een spaansgebouwde duitser

), maar de liefde blijft!
Ik woon samen met m'n vriendin Andrea en m'n kater Frits.