Heb eindelijk de stap gewaagd (ik heb altijd problemen met upgraden) om naar 11.04 over te stappen. Kom van 10.04 af. Eerst via upgraden geprobeerd maar na de 2e upgrade naar 11.04 sloeg heel het systeem vast, reset gegeven en daarna startte het gewoon niet meer op.
Gelukkig had ik 11.04 nog op cd liggen, dus van cd een upgrade geprobeerd maar dat ging ook niet, zelfde probleem. Toen een verse installatie gedaan (alleen de / geformatteerd en de /home aangekoppeld. Er staat gigantisch veel belangrijke data op en ja ik heb wel een back-up (lees kopie) op een externe hd maar ben bang dat ik toch dingen kwijt raak).
Het ziet er goed uit, het werkt zo te zien allemaal goed alleen de muis is verschrikkelijk stroperig. Ook gaat het niet in een vloeiende lijn over het scherm. Voor de upgrade geen probleem maar dit is storend. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Updates zijn bijgewerkt en ben nu bezig met pjotr zijn computertips om te kijken of ik dingen mis maar misschien heeft iemand hier ervaring mee en is het zo opgelost.