Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: help ten einde raad krijg geen thema  (gelezen 898 keer)

Offline nikkwaus

• Lid
help ten einde raad krijg geen thema
« Gepost op: 2012/03/17, 01:00:04 »
goeden dag.
ik ben nieuw en heb mij hier aangemeld omdat ik al zekker 6 uur bezig geweest en nog steeds standaart theme.
ik heb linux ubuntu 11.10 gnome 3.
ik heb heel veel dingen geproobeert bevoorbeeld: theme bij de root in te zeten wat niet lukte de icon map heb ik geprobeert ook niet,
programe's probeeren te zoeken verschilen thema's geprobeert root proberen om te zeilen (lukte niet)
ik heb onderhand heel google af gezocht veel beschrijfinge gevonden hellaas werkt er geen 1 bij mij en heb moeite met typen engels lezen enz.
wie o wie kan mij supper blij maken met een werkende beschrijfing?
en weet toevalig iemand of er ook viewnx2 is voor linux?.

gr nikky en alvast bedankt

Re: help ten einde raad krijg geen thema
« Reactie #1 Gepost op: 2012/03/17, 10:56:39 »
Nou, als je werkeijk hebt gezocht dan was je de gouden tip allang tegengekomen, want er zijn diverse sites incl. dit forum die dit beschreven hebben.

Hoe dan ook, maak een mapje .themes in je Persoonlijke map. Zet dan de map die het thema bevat (dus bijv. naamvanhetthemaGNOME3-0.5) in de map .themes
Installeer uit het Softwarecentrum GNOME Tweak Tool. Na installeren heb je er dan een progje bij: Advanced Settings. Via Theme aan de linkerkant kun je dan rechts je thema kiezen :)

Offline nikkwaus

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2012/03/17, 12:08:54 »
heb ik al geprobeert maar lukt gewoon niet ???

« Reactie #3 Gepost op: 2012/03/17, 12:54:10 »
Kun je ons iets duidelijker vertellen WAT er precies niet lukt? Welke stappen voer je uit, wat verwacht je en wat gebeurt er in plaats van wat je verwacht?

Offline nikkwaus

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2012/03/17, 13:13:03 »
ik dounlode zoon theme dat bestand zet ik in persoonlijke map bij .themes en pak het bestand uit enkele themes werken wel ben ik net achter gekomen maar de helft er van werkt niet dus knopen werken niet goed of het window werkt niet dat soort dingen maar ben al een stukje verder gekomen.
ik gebruikt trk3 themes van gnome.
en weet meschien iemand hoe je die cubes er op zet ? en of een toekomst thema?

gr nikky

Offline nikkwaus

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2012/03/17, 17:11:18 »
iemand een idee hoe ik bepaalde programe kan gaan indtaleren?
probleem als ik iets heb gedouwnlode heb en dan open komt alleen een text venster te voor schijn verder doet hij niks.

Offline nikkwaus

• Lid
« Reactie #7 Gepost op: 2012/03/17, 20:17:50 »
autorun dialoog dat is toch de programa voor te instaleeren? als ik het bestand wil openen doet hij niks