Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Met andere toepassing openen  (gelezen 593 keer)

Offline Edje29b6

  • Lid
Met andere toepassing openen
« Gepost op: 2012/03/10, 18:30:55 »
Ik maak gebruik van Quod Libet ik zou dit programma nu willen toevoegen aan de lijst "met andere toepassing openen-andere toepassingen tonen "zodat ik deze kan instellen als standaard player.
Hoe krijg ik dit voor mekaar ?

Re: Met andere toepassing openen
« Reactie #1 Gepost op: 2012/03/10, 23:46:05 »
Ga als eerste naar Systeem>Voorkeuren>Hoofdmenu klik in de linker kolom op Geluid en Video>selecteer in de rechterkolom Quod Libet, klik met de rechtermuisknop op de geselecteerde Quod Libet, kies in het menu wat verschijnt Eigenschappen. Kopieer de Opdrachtregel.
Open nu Systeem>Voorkeuren> Standaardtoepassingen> Tabblad Multimedia>Zet het keuze menu met de pijltjes op Aangepast, plak nu de gekopieerde Opdrachtregel in Opdracht. Zie ook het plaatje. Sluit alles af.



Uploaded with ImageShack.us
Soms moet je nog naar een willekeurige map met muxziekbestandjes navigeren, met Nautilus, als je Ubuntu gebruikt, klik met de rechtermuis knop op een willekeurig muziekbestand, kies in het menu wat verschijnt Eigenschappen, kies bij Openen met, Quod Libet. Als het goed is opent  nu alles met Quod Libet.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Edje29b6

  • Lid
Re: Met andere toepassing openen
« Reactie #2 Gepost op: 2012/03/11, 10:20:34 »
Bedankt voor uw reactie.
Ik werk met ubuntu 11.10 unity:de opdrachtregel kopieeren lukt me wel als ik naar gnome 3 schakel .
Maar in het tabblad multimedia kan ik geen aanpassingen doen.