Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Betaling mogelijk met iDeal/ Paysafecards?  (gelezen 1030 keer)

Offline Jero

  • Lid
Betaling mogelijk met iDeal/ Paysafecards?
« Gepost op: 2012/03/07, 12:47:23 »
Ik vroeg me af of het mogelijk is om in het software center ooit te kunnen betalen met iDeal of Paysafecards/Walliecards o.i.d.
Want er is wat software wat ik wel kopen wil maar een creditcard bezit ik niet en Paypal is ook geen optie.
Overigens, weet iemand toevallig ook hoe ik via Desura games kan kopen met iDeal of paysafecards? Of mischien via een andere officiele website, want ik heb zojuist de game Steel Storm: Burning Retribution gespeelt (demo) en vindt het een vette game, maar ik kan nergens een manier vinden om het te kopen, is er mischien een alternatieve manier, maar wel officieel? Want ik heb het ook al met torrents geprobeerd met niets meer dan dode downloads of windows downloads als resultaat en daar heb ik niets aan..

Freedom... linux...

Offline Jero

  • Lid
Re: Betaling mogelijk met iDeal/ Paysafecards?
« Reactie #1 Gepost op: 2012/03/07, 13:01:20 »
Ah ok, en Paypal is geen optie omdat ik het niet vertrouw.
Freedom... linux...

Re: Betaling mogelijk met iDeal/ Paysafecards?
« Reactie #2 Gepost op: 2012/03/07, 13:07:53 »
Nee, want iDeal is zo lekker veilig ??? Was gisteren nog op Radio 1 over dat de betrouwbaarheid van iDeal niet meer zo hoog ligt. Dus wat dat betreft is het net zo "onveilig" als PayPal.

Hoe dan ook is er geen andere manier. Het is creditcard of PayPal in het Softwarecentrum. Desnoods een prepaid-creditcard nemen als je geen echte creditcard hebt. Zo deed ik dat ook vooraleer een echte kreeg.

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Betaling mogelijk met iDeal/ Paysafecards?
« Reactie #3 Gepost op: 2012/03/07, 13:15:58 »
Ik gebruik zelf een prepaid kaart van moneybookers.com.
Dat kost 10 dollar per jaar en je krijgt een Mastercard creditcard.
Je kan via Ideal of een normale overschrijving geld op de kaart zetten (geen extra kosten)

Het voordeel is dat je niet je bankrekening hoeft te koppelen en dat je niet meer geld uit kan geven via de creditcard dan dat je er zelf opgezet hebt.

Offline Jero

  • Lid
Re: Betaling mogelijk met iDeal/ Paysafecards?
« Reactie #4 Gepost op: 2012/03/07, 13:19:10 »
Dat klinkt wel nice met zon kaart van moneybookers, moet ik me maar eens in gaan verdiepen :).
En betreft de betrouwbaarheid van iDeal en Paypal, ik gebruik liever geen van beiden, maarja zou toch wel moeten tegenwoordig x(.
Freedom... linux...