Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: jpeg,videoclips,minifoto's voor keuzes,op cd branden  (gelezen 949 keer)

Offline gwatte

• Lid
  • Steunpunt: Nee
jpeg,videoclips,minifoto's voor keuzes,op cd branden
« Gepost op: 2012/03/04, 21:00:34 »
Ik heb de K3b geprobeert.Ik kan geen kleine foto'tjes zien waaruit ik kan kiezen.Met de data-CD gaat jpeg, maar of mpeg erop wil weet ik nog niet.
Ik heb hier 300 afb waarvan er 40 zijn van een rioleringskarwei.3 of 4 gsm-filmpjes zijn er ook bij.
Of doe ik het verkeerd en moet ik gewoon mappen branden.Met Persoonlijke map-afbeeldingen  naar een zefgemaakte map slepen,oei oei dat lukt ook niet.

Offline gwatte

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Re: jpeg,videoclips,minifoto's voor keuzes,op cd branden
« Reactie #1 Gepost op: 2012/03/06, 22:24:48 »
Powerpoint is volgend lesjaar.Brasero laat een voorbeeldje zien,tekst kan ik ook invoeren via de titel.
K3b brand de cd als het image bestand gemaakt is.De dvd speler laat de foto's op tv zien.Pff